«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

«گذر از رنج ها» با بازی زنده یاد ماه چهره خلیلی در شبکه تماشا + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۶۳۸۹۲
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
«گذر از رنج ها» با بازی زنده یاد ماه چهره خلیلی در شبکه تماشا + زمان پخش
سریال «گذر از رنج ها» به کارگردانی فریدون حسن پور و بازی زنده یاد ماه چهره خلیلی از ۱۰ خرداد ماه روانه آنتن شبکه تماشا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج ها» از ۱۰ خرداد ماه هر روز ساعت ۱۸ از شبکه تماشا بازپخش می‌شود.

«گذر از رنج‌ها» به تهیه کنندگی علی لدنی در ژانر درام تلویزیونی اولین بار در ۳۶ قسمت پاییز ۹۱ از شبکه یک سیما پخش شد.

بیژن امکانیان، بابک حمیدیان، پژمان بازغی، زنده یاد ماه چهره خلیلی، پیام دهکردی، جعفر دهقان، مهران رجبی، داود فتحعلی‌بیگی، شیوا طاهری، هستی مهدوی فر، مجید پتکی، نگین معتضدی، ترلان پروانه و ... در این سریال بازی کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج‌ها» قصه زندگی دختری به نام دنیا را از هنگام تولد تا درگذشتش روایت می‌کند. در این داستان به تغییرات سیاسی ایران هم توجه شده است. فیلمنامه این مجموعه را فریدون حسن‌پور نوشته است. قهرمان قصه مجموعه «گذر از رنج‌ها» یک زن است که با رنج‌های زندگی مقابله می‌کند. در این مجموعه به ماجرا‌های خان‌ها و رعیت‌ها توجه می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->